Connect with us

aktuality

Vsetínská radnice zřídila pro občany telefonní linku. Mohou se objednat k vyřízení úředních záležitostí

Publikováno

Provozní doba vsetínského městského úřadu je stále dle nařízení vlády v pondělí a středu od 9 do 11 hodin a od 13 do 16 hodin. Na novém telefonním čísle se nyní mohou v pracovní dny občané objednat k vyřízení záležitostí ohledně řidičských a občanských průkazů a také registru řidičů. Na uvedeném čísle budou také zodpovězeny dotazy, týkající se této problematiky.

„Nouzový stav a s ním spojené omezení úředních hodin komplikují vyřizování dokladů. Proto jsme se rozhodli zřídit kontaktní linku, na které se klienti budou moct poradit a objednat,“ sdělila místostarostka Simona Hlaváčová s tím, že občané mohou dále využívat online objednávkový systém WebCall.

 „V případě, že v systému není volné místo, je dobré kontaktovat uvedenou linku, kde úředník vyřeší s klientem jeho požadavek individuálně,“ sdělila Hlaváčová. „Co se týče řidičských průkazů, máme informace od ministerstva dopravy, že doklady, kterým skončila platnost v období od 1. září 2020 do 31. března 2021, budou dále platné dalších 6 měsíců od jejich propadnutí,“ dodala Hlaváčová.

Kontaktní telefon

Na kontaktní telefonní číslo 733 784 000 volejte v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 13:30 hodin.

NEJČSTENĚJŠÍ